Lemvig Sejlklub er Vild med Vand – Havnens Dag

Lørdag den 25. maj kl. 12.00 – 16.00 arrangeres Havnens Dag, Lemvig i forbindelse med Projekt Vild med Vand.

VÆR MED TIL AT VISE DE MANGE AKTIVITETER DER FOREGÅR I LEMVIG SEJLKLUB.

Lemvig Sejlklub har brug for din assistance i forbindelse med Havnens Dag. Alle udvalg i klubben har brug for, at medlemmerne bakker op om dagen, og er med til at vise interesserede hvilke muligheder sejlklubben byder på. SE PLACERINGER OG PROGRAM længere nede på nyhedssiden !

Er du bådejer ( sejlbåd eller motorbåd): Sejl båden hen til kajen imellem Mathildes Kaj og Bjarnes fisk, og vær med til ÅBEN BÅD lørdag fra kl. 12.00 – 16.00. Kom gerne allerede fredag aften, og deltag i en improviseret fællesspisning i området. Husk at sætte signalflagene lørdag !

Er du kapsejler: Deltag i kapsejladsen med start kl. 13.00 fra Lemvig Havn.

I kan lægge til ved Mathildes kaj både før og efter sejladsen, programmet for os, er som følger:

• Kl. 12:15 Skippermøde. Vi vil lave en bane, der tager i mellem 1-2 timer. Det bliver med handikap start. Banen bliver en 3-kant bane eller op-ned-bane inde i Vigen, dog afhængig af vinden. Der vil være Start og Mål ud for Mathildes kaj (mere herom på skippermødet).
  • Første start kl. 13:00
  • Målgang ca. kl. 14:30
  • Herefter vil der være præmie overrækkelse på Matildes kaj.

Hvis du deltager, vil vi gerne have en tilmelding fra dig.
Du kan tilmelde dig på mail til sejladsudvalget her eller du kan sige det på tirsdag.
Vel mødt.

Sejlerskolen deltager med IFére : Instruktører og sejlerskoleelever viser deres færdigheder i havnebassinet og udenfor i Lem Vig – tilbud til interesserede om sejltur.

Surferne og SUP viser færdigheder på vandet og interesserede kan få en tur på vandet – og få oplysninger om muligheden for at dyrke SURF/ SUP i Lemvig Sejlklub.

Jollesejlerne deltager med optimistjoller og Zoom 8 joller. Interesserede kan få mulighed for at prøve en jolle og få oplysninger om træning og instruktion i klubben.