Aftale om brug af Thyborøn Lystbådehavn

Medlemmer af Lemvig Sejlklub kan igen i denne sæson gøre brug af Lystbådehavnen i Thyborøn (Havnebassinet i Nordre Inderhavn v/ kaj 100, 101, 102 og 103. på fordelagtige vilkår.

Lemvig /Thyborøn Turistforening og Lemvig Sejlklub har aftalt, at alle medlemsbåde i stedet for ordinært havneafgift på op til 150 kr betaler 30. kr. i miljøafgift pr. overnatning i havnen. (max 3 dage i træk). Beløbet betales via cashloaderen v/ indgangen til sejlerrummet. Vælg Lemvig Sejlklub i menuen !

Thyborøn Lystbådehavn har helt nye toilet- og badefaciliteter samt fælles opholdsrum, køkkenfaciliteter, vaskerum, og gratis wi-fi i den Røde Hal. Adgang til el og bad købes separat med et havnekort, der købes i cashloaderen.

Husk:  det er kun medlemmer af Lemvig Sejlklub, der fører klubstanderen på båden, der er omfattet af ordningen – så sejl de 10 sømil til Thyborøn, og brug aftalen !!