Kongeskibet anløber Thyborøn Havn

mandag den 1. september 2014 kl. 10:00.

Dannebrog kommer fra søsiden. Hvis du vil være med til at følge kongeskibet ind til havnen, så er planen, at vi mødes udenfor Thyborøn Havn kl. 09:00 og herefter tager bestik af vejr, vind og strøm for at afgøre, hvor langt ude i Kanalen vi skal “hente” Dannebrog.

Husk, at man kipper med flaget ved at tage hækflaget ud af holderen og derefter holder det vandret i strakt arm. I denne stilling afventer man, at Dannebrog kipper med flaget (hejser det ned og op igen), hvorefter man sætter hækflaget på plads igen. Det vil nok være smart, at vi gør det nogenlunde samtidigt!!

Til medlemmer af Struer- og Lemvig Sejlklub:

Mandag den 1. september kommer regentparret på besøg i Thyborøn.

Hele dagen vil foregå en masse forskellige aktiviteter på havnen og rundt omkring i byen.

Læs mere i programmet her:

Vi skal for en god ordensskyld gøre opmærksom på, at hele kajkanten foran Den Røde Hal/Fiskehallen og turistkontoret, denne dag er reserveret til kongeskibet.

Men der rigeligt med pladser i resten af havnebassinetJ.

God weekend til alle

Administrationen for Thyborøn Lystbådehavn