3. sejlads om klubmesterskab

er afviklet igen i svag vind.

Banen var en op-ned-bane, foran for tværs til gul bøje 2 udfor campingpladsen, agten for tværs til gul bøje 7 ved Kabbel. Derfra kryds til gul bøje 5 i Gjeller Krog, læns til gul bøje 7, hvor løb 1 havde 3 omgange (5,5 sømil), medens de øvrige havde 4 omgange (7,0 sømil).

Der deltog 19 både i sejladsen, hvor der efterfølgende var fællesspisning i klubhuset.

I den SMS, der blev sendt ud med oplysning om banen, stod der allerøverst, at man skulle huske at sende sin mål-tid, da vi ingen tidtager havde. Det lykkedes imidlertid at få Ole (fra madholdet) til at trutte bådene ind. Vi fik måske derfor kun 4-5 SMS’er ind med mål-tider. Ole havde aldrig prøvet det før og kunne ikke umiddelbart kende alle bådene og vi har efterfølgende brugt tid på at få opstillet en troværdig resultatliste.
Derfor SKAL du sende en SMS med din mål-tid – med sekunder på – efter sejladsen. Gør du ikke det – og der er problemer med listen, så risikerer du at få en DNF! (Ikke fuldført)

Men her får du alligevel et – nu ajourført

af 3. sejlads om klubmesterskabet.

Foto: Jette Bjerg Jørgensen