Standernedhaling og Afriggerfest

Nu er sæsonen gået på hæld, så det er selvfølgelig atter tid til standernedhaling og afriggerfest.

Som sædvanligt foregår det lørdag den 2. november, hvor klubstanderen hales ned kl. 15, hvorefter klubben giver en kop kaffe eller øl.

Afriggerfesten starter kl 19, hvor klubben denne gang ikke inviterer på gule ærter, men en lækker ret fra Restaurant Mathilde. For ikke-medlemmer koster det 100 kr. Der vil som sædvanligt være mulighed for at købe vin, øl, vand og snaps.

Tilmelding til spisning til Kaija via mail eller sms hurtigst muligt og senest torsdag den 31. oktober (51 90 66 34 / MAIL)

Til afriggerfesten afholder vi desuden Stand Up Bingo med præmier i forskellige størrelser, former og farver. Alle er velkomne til at bidrage med gaver til præmiepuljen, som blot kan medbringes på dagen. Sponsorater er selvfølgelig også meget velkomne, og ønsker man at sponsorere en præmie, bedes man kontakte Michael fra Arrangementsudvalget på telefon 4043 8655