Nytårskur 2024

Du og din ledsager inviteres til nytårskur i Lemvig Sejlklub søndag d. 7. januar 2024. Kom og hils på dine sejlervenner, badekammerater, SUP og windsurfer-makkere og skål med hinanden med ønsket om et godt og sjovt år på og i vandet.

Vi tænder op i den mobile sauna og vildtmarksbadet, så der er dejlig varme på fra kl. 13. Har du lyst og ikke mindst MOD til et koldt dyp i fjorden, så står klubbens vinterbadere kl. 13 klar til at give en introduktion til vejrtrækning og dyp i fjorden. Husk du kan varme dig i saunaen bagefter. Du kan også nøjes med sauna og vildtmarksbad, hvis du mere er til gus og damp.

Kl.14.30 mødes vi i klubhuset. Her er Lemvig Sejlklub vært med et glas bobler og sødt samt kaffe/te og sodavand til børnene.

Vi siger farvel og tak til et forhåbentligt fantastisk fremmøde af medlemmer ca. kl. 16.

Der er ikke tilmelding – men husk vi vil så gerne se jer, så vi kan vise, at Lemvig Sejlklub er for alle os, der elsker vand.

På arrangementsudvalgets vegne.