Krabbefestival, Lemvig Havn 14. og 15. september

Fredag den 14. september og lørdag den 15. september er der KRABBEFESTIVAL på Lemvig Havn.   – se programmet her:    www.krabbefestival.dk

Der er god mulighed for en fællessamling af sejlere fra Lemvig Sejlklub i Lemvig Havn – både for sejlere der har bådplads i Lemvig Havn, og sejlere der har bådplads i Lemvig Marina. – og som altid når både samles, er der mange på kajen, som gerne vil kikke ned i cockpittet og i båden.

Samtidig er klubmedlemmerne på plads når kapsejlerne kommer ind til præmieoverrækkelse på Lemvig Havn umiddelbart efter afslutningen af kapsejladsen lørdag eftermiddag.

Lemvig Sejlklub deltager sammen med Lemvig Ungdomsgaard med Stand Up Padling (SUP) , og årets sidste kapsejlads AFSLUTTEREN, afvikles lørdag den 15. september med mål i Lemvig Havn. Sejladsen afvikles som handicapsejlads, hvor bådene starter forskudt, og teoretisk er i mål på samme tidspunkt. Sejladsen er en langdistancesejlads på ca 20-25 sømil  med opløb i Lem Vig, og mål i Lemvig Havn. Første start er kl. 09.30 ud for klubhuset, og bådene forventes i mål ved 15 tiden lørdag eftermiddag.