Kick-off arrangement og modtagelse af støttebeløb fra NORDEA- fonden

Repræsentanter fra Lemvig Sejlklub deltog i sidste uge i et kick-off arrangement på Sallingsund Færgekro arrangeret af NORDEA- fonden.

Alle projekter fra Region Nordjylland og Region Midtjylland var inviteret til et kick-off møde for at markere at projekterne, der var udvalgt, kunne starte op. Projekterne havde desuden mulighed for at danne netværk for senere at kunne udveksle erfaringer.

fra venstre: Kurt Jeppesen, fmd. for surfafdelingen, Jesper Kobberholm, projektansvarlig, Lemvig Sejlklub, Bo Ravn, formand, Lemvig Sejlklub og Henrik Lehmann Andersen, direktør, NORDEA fonden

I løbet af arrangementet fik Lemvig Sejlklub desuden overrakt det synlige bevis på NORDEA fondens støtte på 199.072 kr. til projekt ” Windsurfing i Lem Vig” som surfafdelingen  i Lemvig Sejlklub går i gang med fra sæson 2019. Det store pengebeløb giver afdelingen mulighed for at få endnu flere sejlinteresserede på vandet fra den kommende sæson.