Indvielse af Windsurf udstyr

Nordea Fonden har støttet Lemvig Sejlklub med et flot beløb på 199.072 kr til Projekt Windsurf Lem Vig, i denne anledning vil Lemvig Sejlklub gerne invitere til indvielse af det ny udstyr mandag den 17. juni 2019 kl 17 ved Lemvig Sejlklub.

Lemvig Sejlklubs projekt Windsurfing Lem Vig skal få flere mennesker i området, ud til naturen ved kysterne op på windsurfbrædderne og suse over vandet . Projektet byder på windsurf træningsaften en til to gang om ugen i sejlklubben hvor børn, unge og voksen møder til fælles Windsurfingtræning på stranden, der ud over mødes medlemmerne andre dage ved klubbens strand eller ved forskellige surf-spot langs kysterne i området, for at windsurfe når vinden blæser. Formålet med projektet er at få flere børn, unge og voksen ud at windsurfe langs kysterne i vores område og samtidig udvikle klubbens surf afdeling og dennes sejlere.
Sejlklubben råder over en del begynderudstyr ,men har haft stor mangel på windsurferudstyr til videre udvikling af klubben og dennes sejlere, med den flotte støtte fra Nordea Fonden til indkøb af windsurfudstyr kan vi udvikle vores klubs nuværende sejlere og samtidig få mulighed for at få endnu flere nye sejlere på vandet i fremtiden.