Hang Out Weekend

28.-30 maj 2021 havde Lemvig Sejlklub’s jolleafdeling inviteret Sunds Sejlklub til at hænge ud med os i Lemvig.

Der bliver en masse dejlig aktivitet med jollesejlads, kølbådssejlads, SUP / Sit On Top, Pjask og Leg, Vildmarksbad og hygge.
Der bliver en telt camp vest for klubben og derfor spærer vi flisevejen af, for gennemkørende “cirkulerende” trafik.
Skal man til kranerne, flytter man bare afspærringen, men venligst stil den op igen bagefter!
Bemærk der kommer til at ligge strømkabler hen over flisevejen.
Der bliver tryk på klubhus, omklædninger og deslige i forbindelse med arrangementet, så venligst vær opmærksom på gældende corona regler for klubhus og omklædning, hvis man har planlagt andre private aktiviteter, da det er “total” antal person der tæller indendørs i klubhuset og omklædning.

Mvh Rudi Bekker, Jolleafdelingen