Agger-turen er overstået for denne gang

Der er allerede ankommet 4 både!

GRACE ankom allerede i dag, torsdag ca. kl 13:20, ARGO ankom ca. kl 15:10, BASTA ca. kl 18:40 og SØ-RINE ca. kl 20:15.

Efter en regnfuld eftermiddag er det lige nu tørvejr her torsdag aften.

Fredag

Allerede kl 08:30 dukkede KOTA op i tørvejr. Vågnede en times tid tidligere ved at det øsregnede.
Nogle cyklede en tur og nogle gik en tur op til havet. Bagefter var der fælles frokost under det nye halvtag foran den lange bygning. Derefter middagslur!
Ca kl 16:30 ankom IRENE og lidt efter PERNILLE. Et kvarter senere ankom SISSE.

Alternativ parkering

Kl 19 spiste vi aftensmad i Vestervig Roklub, hvor vi havde lånt klubhuset.
Ca 19:30 ankom SIROCCO.

Lørdag

Kl 11:45 ankom ATHENE.

Nogle gik tur og andre cyklede sidst på formiddagen, da det var blevet tørvejr.

Eftermiddagen gik med hygge rundt omkring og vi mødtes kl. 19 i klubhuset, hvor vi grillede og spiste og sang fællessange. Hyggelig aften.

Søndag

KOTA sejlede hjem efter morgenmaden og kort efter SIROCCO.

Efter oprydning i klubhuset gik vi en tur rundt om campingpladsen, op på nordiget op til havet og hjem gennem byen. Tilbage var SØ-RINE og SISSE sejlet og vi andre spiste fællesfrokost under halvtaget, hvorefter de sidste 6 både sejlede hjem i spredt fægtning. Vinden var 6-8 m/s fra en vestnordvestlig retning, så 2 timer gjorde meget ved det!

En herlig tur – trods en del regn – var overstået.