7. sejlads om klubmesterskabet

blev afviklet tirsdag aften. Der var en jævn vind fra nord og der blev valgt en op-ned-bane mellem bøje 5 i Gjeller krog og nordafmærkningen ved Østhavnen.

Løb 1 skulle sejle 1½ omgang svarende til 5,7 sømil (10,5 km) og de øvrige skulle sejle 2 omgange svarende til 7,6 sømil (14 km).

Vinden faldt lidt på sidste kryds fra Østhavnen og i mål. Der deltog 16 både i sejladsen med ca. 65 sejlere ombord.

Temperaturerne var gode for årstiden og sejlerne sad i mørke udenfor ved klubhuset efter sejladsen og nød en ristet pølse fra grillen.

Næste tirsdag afvikles årets sidste aftenkapsejlads og traditionen tro vil der være Skipperlabskovs fra Slagter Mortensen.
Den enkelte skipper tilmelder antal personer, der ønsker at spise med.
Tilmelding senest søndag kl 20:00 til MAIL eller SMS til 20248740. Skriv bådnavn og antal.
Prisen er som det plejer: 100kr pr. kuvert.

HUSK: Første start er kl 17:30 !

Du kan se resultatet af sejladsen her.

Du kan se den samlede stilling efter 7 sejladser med 2 fratrækkere her.