60+erne!

Sker der noget hos klubbens 60+ere?

Javist gør der det. Vi mødes stadig om torsdagen kl. 9.30 til den obligatoriske kaffesnak. Igennem samtaler og fortællinger forsøger vi at finde løsninger og højne den enkeltes niveau på det politiske verdensbillede i DK. Og der har i dette efterår været nok at tage fat på. Men muntert har det været! Desuden briefer vi hinanden om muligt nyt fra sejlklubbens ”liv”.

Vore både er selvfølgelig taget af vandet og sat på stativ – måske endda kørt under tag i en af hallerne. Herefter forestår nu vinterens vedligeholdelses- og renoveringsopgaver. Men den tid – den glæde!

På de fælles og praktiske opgaver ved vort klubhus har der også været aktiviteter. Vi har renoveret og malet (kommunens) stakit ved bro 2, ligesom bord og bænk er rengjorte. Endvidere er afløbsrørene under håndvaskene på de to små toiletter blevet fornyede. Det ser rigtig flot ud! Ligeledes er der opsat nyt lys over opslagstavlen i entreen.

Og det var lidt om de små opgaver. Herefter en lille orientering om kommende større vinteropgaver. Klubbens bestyrelse har besluttet, at der skal opsættes et mere lyddæmpende loft (træbeton som på 1. sal)i klubhusets stueetage. I henhold til aftalen med leverandøren modtager vi pladerne torsdag den 15. december (før frokosten). Sådanne plader skal helst tilpasse sig husets klima før opsætning. Når dette er sket på første sal, forventer vi at sætte det nye loft op mellem bjælkerne i januar. Om dette arbejde og tidspunkter senere i en ny skrivelse.

Desuden har vi givet tilsagn om en hjælpende hånd, når de gamle og rustne containere til kajakkerne skal væk og erstattes med et rigtigt hus til foråret. Det kan KUN blive smukkere!!!

Sidst men ikke mindst i denne omgang. Vi holder julefrokost nu på torsdag den 15. december. Alligevel begynder vi som altid med kaffen kl. 9.30 først. Mød op og gør også denne sammenkomst festlig!

På gruppens vegne

Thorkild