7. sejlads om klubmesterskab

blev tirsdag aften afviklet i svag vind mellem 3 og 5 m/s fra Nord.

Der deltog 16 både i sejladsen, hvor 1. løb sejlede 4,9 sømil medens de øvrige sejlede 6,5 sømil. Efter lidt problemer med startproceduren, hvor en uautoriseredet havde pillet ved uret og derfor satte startproceduren for tidligt igang, nåede alle både rundt inden det blev mærkt.

Resultatet af sejladsen kan ses her.

Stillingen efter 5. afviklede sejladser kan ses her.

BEMÆRK: Næste tirsdag startes igen således: 1. start er kl. 18:00 og 2. start kl. 18:10.

Næste tirsdag er den sidste sejlads om klubmesterskabet.  Husk lommelygte og tændte lanterner, hvis målgangen bliver efter solnedgang.

Igen i år, har Peter Mortensen tilbudt at levere Skibberlabsskovs, så der er noget ekstra at glæde sig til, efter sidste aftensejlads i år.
Denne dejlige menu koster kr. 100,- pr. person og så er der ovenikøbet 1 stk. øl/vand med i handlen.
I må meget gerne tilmelde bådvis, d.v.s. Skipper skriver en email til Peder Kallerup her og skriver bådnavn og antal deltagere. Mail skal sendes aller-aller senest mandag morgen d. 10. september kl. 9.00, men meget gerne før.

Og så er der selvfølgelig også præmieuddeling på tirsdag, så det bliver en dejlig aften.

Lemvig Folkeblad 20180906