Vil du give en hånd med som frivillig?

Haze over Haarum mangler mange frivillige til afvikling af årets festival og har rettet henvendelse til Lemvig Sejlklub, om vi kan hjælpe dem.

Konkret er opgaven at tage os af gæsteparkering, den 8 – 9 – 10 juni.
Opstilling af parkeringsområde med stænger og minebånd op til arrangementet, men ikke oprydning. Tage imod P-afgift og guide biler på plads.

Haze over Haarum stiller med skurvogn, veste/radioer, drikkevarer til de frivillige.
Evt. mad står man selv for.
Lemvig Sejlklub får en betaling hver af de 10 moduler vi kan besætte. (1 opstillings- samt 9 vagte moduler).
Der er forskellige starttidspunkter man kan byde ind på; men alle 3 dage slutter kl. 22.00, for de, som har valgt det sidste modul.

For hver dag der besættes, trækkes der lod om 2 stk. dagsbillet gavekort blandt dagens frivillige, der kan bruges i år eller 2024. Tager man flere vagter, har man tilsvarende flere lodder i trækningen.

Har du lyst til at møde en masse glade mennesker i godt humør og give en hånd med som frivillig, eller har yderlige spørgsmål, så kontakt Rudi Bekker på tlf. 25119729 alternativt på mail, gerne hurtigst muligt da vi skal vende tilbage til Haze over Haarum snarest.