Venligt opråb og status på P-opgave til Haze festival.

Det er hvor der er et spørgsmålstegn ? at vi mangler en person:

Listen med frivillige er næsten besat, men mangler lige de sidste og vi skal helst have listen lukket inden 1 juni.

Opgaven er at passe P-pladsen med at modtage betaling og guide folk rundt.
Sejlklubben modtager en fin betaling for hver blok vi får fyldt ud og der er 10 blokke ialt.
Pt. er der 4 blokke hvor der kun mangler en person samt 2 blokke der mangler alle.

Der trækkes lod mellem alle frivillige per dag om 2 dags billetter som kan bruges i år eller til næste år, dvs. 6 dags billetter ialt til udlodning.
Der er desuden kaffe, vand, sodavand og øl til de frivillige på vagt.

Hvis du har tid og lyst til at give en hånd med som frivillig, må du meget gerne hurtigst muligt kontakte Rudi Bekker på 25119729 eller på mail junior@lemvigsejlklub.dk.

Udover at hjælpe sejlklubben til en indtægt, bidrager du også til at festivalen kan fortsætte sit virke, til glæde for lokalsamfundet. Man behøver ikke være medlem af sejlklubben for at være frivillig, så tag gerne en kammerat eller veninde med under armen.