Over Atlanten

Der var små 100 med til fællesspisning og bagefter fik vi 2½ times spændene fortællinger fra Finn og Troels. Alle var vist enige om, at det gjorde de rigtig godt!

TILMELDING:
Senest mandag den 19. februar 2024 kl. 18:00

Der er lukket for tilmelding, da der kl. 18 var 88 tilmeldte og det er lidt over det antal, der kan være. Men vi rykker os lidt sammen!

Det er et samlet tilbud denne gang, da arrangementsudvalget gerne vil dyrke fællesskabet med en fællesspisning. Det kommer andre arrangementer uden fællesspisning.

Hvis du som medlem af sejlklubben ikke har mulighed for at deltage i fællesspisningen, så er du naturligvis velkommen til foredraget. Vi forventer, at foredraget starter ca. kl. 19.

Vi håber dog, at så mange som muligt har mulighed for at komme og deltage i fællesspisningen. Skriv gerne en mail til arrangement@lemvigsejlklub.dk, hvis du kommer til foredraget og skriv, at du ikke deltager i spisning.