NYT NØGLESYSTEM i LEMVIG SEJLKLUB. Ekstra udleveringstider tilføjet.

De eksisterende låse udskiftes mandag den 13. januar 2020 !

Det betyder, at har du en nøgle til én eller flere af dørene i Lemvig Sejlklub vil nøglen ikke kunne benyttes efter mandag.

Du skal derfor have ombyttet nøglen til en nøgle i det nye nøglesystem.

For de medlemmer, der tidligere har fået udleveret nøgler, vil der være mulighed for en ombytning til en ny nøgle på følgende tidspunkter:

Søndag d. 12. januar kl. 14.00 – 15.00 i klubhuset. Udleveret 65 stk. nøgler.
Søndag d. 19. januar kl. 14.00 – 15.00 i klubhuset. Udleveret 18 stk. nøgler.
Tirsdag d. 21. januar kl. 17.30 – 18.30 i klubhuset. Udleveret 0 stk. nøgler.
Tirsdag d. 28. januar kl. 17.30 – 19.00 i klubhuset. Udleveret 13 stk. nøgler + 17 stk. (Onsdag)
EKSTRA: Søndag d. 2. februar kl. 14.00 – 15.00 i klubhuset. Udleveret 18 stk. nøgler.
EKSTRA: Søndag d. 9. februar kl. 14.00 – 15.00 i klubhuset. Udleveret 2 stk. nøgler.

Vi har kaffe på kanden.

Medlemmer der ikke har nøgle kan erhverve en nøgle i samme tidsrum.

Nye og mere sikre nøgler er dyre.

Depositum for nye nøgler er hævet til kr. 260,-.

Hvis du indleverer en systemnøgle fra det bestående system, bliver du godskrevet kr. 60,- og skal således betale kr. 200,- for en ny nøgle, enten kontant eller via MobilePay. Husk det er et depositum, som bliver tilbagebetalt hvis nøglen tilbageleveres, f.eks. ved udmeldelse.

For de medlemmer, som ikke har mulighed for at møde frem på et af de ovennævnte tidspunkter, må I gerne sende en mail med nogle forslag til tidspunkter for nøgleombytning, så finder vi en løsning. Af administrative årsager, håber vi de fleste kan møde frem og få byttet nøgle på ovennævnte tidspunkter. Har du ikke behov for adgang til hal, bom, klubhus, grejskure eller omklædningsrum her i vinterhalvåret kan du også vente til KLUBHUSDAGEN og standerhejsning lørdag den 25. april. Her vil der også være mulighed for at få ombyttet nøgle eller erhverve en nøgle.

Bestyrelsen har overvejet forskellige nøglesystemer, blandt andet kort- eller briksystem, men vi har vurderet, at disse systemer var alt for dyre.

Vi har derfor valgt, at opgradere låsesystemerne til nyeste og dermed sikreste nøgleløsning.

På bestyrelsens vegne
Kai Werner Hansen