Fællestur til Agger

21. – 22. august 2021

Vi håber mange vil deltage i årets fællestur til Agger, der traditionelt ligger den 3. lørdag i august. Det er en fælles tur uden tilmelding og uden stramme tidsplaner. Alle medbringer egen proviant til turen og den fælles spisning, lørdag aften.

I løbet af lørdagen arrangeres en fælles travetur til havet og rundt i det flotte landskab.

Hvis du ikke har prøvet turen til Agger før, har du en naturoplevelse tilgode, hvor man op langs Thysiden af fjorden, sejler meget tæt på kysten. Når først man er inde i ”renden”, er løbet tydeligt og tæt markeret.

Mange dukker op allerede torsdag/fredag, andre ankommer i løbet af lørdag formiddag. Lørdag aften tændes de medbragte griller op og vi har lånt roklubbens klubhus til ”tur-middagen”.

Arrangementsudvalget