Årets Lemvig Sejler 2010

Her modtager Bent pokalen af formanden

Med tildelingen af årets sejlerpris vil vi gerne påskønne én af de mange medlemmer, der igennem mange år, har udført et godt og konstruktivt arbejde i Lemvig Sejlklubs interesse.

Og det gælder mange forskellige ting for årets modtager, lige fra at samle papirsposer og flasker op langs Strandvejen på sin tur ud til Marina’en, til egenhændigt at køre alle bådvogne fra den gamle hal på Østhavnen ud til den nye Hal i 2004. Og at være behjælpelig med mange forskellige ting i Marina’en.

Med andre ord, at sørge for at ting er i orden, uden at arbejdet bliver synliggjort for os andre.

Pokalen er en vandrepokal, men der medfølger en lille følgepokal, som modtageren får lov at beholde til evig arv og eje!

I mit første år som formand, blev jeg holdt noget til ilden af årets modtager, for han ville lige være sikker på, at mit hjerte nu brændte ordentligt for Lemvig Sejlklub.

På det område, har jeg nu heldigvis ikke hørt meget til ham de senere år.

Og helt personligt vil jeg gerne sige, at han er en urimeligt dygtig kapsejler.

Jeg vil gerne have lov til at overrække årets sejlerpris til
Bent Munk Sørensen.

Kai Werner Hansen formand

Her modtager Bent pokalen af formanden