60+erne etablerer nyt køkken i klubhuset

Nyt køkken i klubhuset januar 2016 med 60+erne!

Vi besluttede ved kaffen torsdag den 7. januar, at vi fra mandag den 11. januar kl. 9 igangsætter arbejdet i forbindelse med etablering af nyt køkken.

Vi forestiller os en arbejdsdag fortløbende de kommende par uger fra kl. 9 til 15, hvor man selv medbringer mad til frokost.

Alle har vi travlt med mange andre gøremål. Og man skal selvfølgelig ikke aflyse deltagelse i disse. Men kom og hjælp med opgaverne, når du har tid og lyst. Det sociale liv styrkes, og man får afløb for uro i fingrene – aktivitet gør godt!

1. Nye skabe, skuffer, hylder o.s.v. skal samles.
  2. Det gamle køkken skal tømmes og fjernes.
  3. Køkkenrummet skal klargøres, males o.s.v.
  4. Der skal etableres vand og afløb til udslagsvask i depotrum.
  5. Der skal etableres el til nyt lys i køkkenskabe.
  6. Nyt køkken og nye bordplader skal monteres.
  7. Måske – måske – hvis der er tid, kræfter og lyst – grundig rengøring af gulvet.

Alle brugere af vort dejlige klubhus må derfor være indstillet på dette arbejde i januar. Vi forsøger at minimere rodet!

På gruppens vegne

Thorkild