Traktorførere

Thorkild Sønderskov2086 7187
Kristian Lund9781 1510
Erik Thygesen4091 7932

Kørsel med traktor på terminalområde mellem Marina og haller

Terminalområde

Alle bådejere som er medlem af klubben og har vinterplads i eller udenfor hallerne, har ret til at anvende traktoren til at transportere båd og bådvogn frem og tilbage, hvis de har et gyldigt førerbevis til personbil. Traktoren må kun benyttes på området ved bådhallerne, området omkring sejlklubben og på vejen imellem disse områder (terminalområde).

Iblandt brugerne har nogle frivillige meldt sig som traktorfører, til hvem man kan henvende sig, hvis der ønskes ekstra hjælp.

Uanset om det er en frivillig traktorfører, som foretager transporten, er den enkelte bådejer fuld ansvarlig for arbejdets udførelse, og for skader som måtte forvoldes.

Inden transporten startes, skal bådejeren påse at bådvogn er i forsvarlig stand.

Det påhviler den enkelte bådejer, at overlade ind- og udkørsel, samt bugsering i bådhallerne, til traktorførere udpeget af haludvalgets bestyrelse i.h.t. de til enhver tid gældende bestemmelser for brug af bådhallerne.

Da dette også foregår under bådejerens ansvar, har denne både pligt og ret til at deltage i disse manøvrer.

Haludvalget udpeger et medlem som sørger for vedligeholdelse af traktoren.