Sidste tur 2024

Årets sidste sejlads

Dato: 11. oktober 2024

Så er efterårsturen lige om hjørnet
Ind til videre er der kun planlagt at vi sejler til Glyngøre fredag d.11.10, hvor der er fællesspisning af vores egen medbragt mad i klubhuset kl.18:00. Som sædvanligt😊

Lørdag morgen går turen mod Sundsøre. Vi plejer at sejle fra Glyngøre omkring kl. 10:00 efter morgenmaden er indtaget. Nogle vælger at spise på båden, mens andre mødes i klubhuset.
Planen er at vi sejler direkte til Sundsøre. Kommer man i god tid kan man hygge sig i klubhuset, bådene eller evt. besøge brænderiet, husk at bestille tid, hvis I ønsker en rundvisning https://braenderiet.dk/

Festmiddagen starter lørdag kl. 18:00
Kokken har endnu ikke bestem menuen. Det kommer vist lidt an på, hvor mange deltagere vi bliver, så skynd jer at melde jer til.
Medbring selv drikkevarer

Vi ved at nogen er nødt til at sejle hjem søndag for at arbejde mandag, men for dem, der har lyst forsætter turen videre.
I løbet af lørdagen vil der tages bestik af vejret og resten af turen bliver planlagt. Mere info vil komme til festmiddagen.

Tilmelding sker ved at sende besked til Lars på 22719671 med antal.

Jeg lægger ud i første omgang og så splitter vi regningerne lørdag før festmiddagen.

Sidste og bindende tilmelding er mandag d.7. oktober

ALLE er velkomne!
Venlig hilsen Fuld af fart, Mojn og Amadeus

KKW: Jeg mener, at “Sidste tur” fejrede 25. års jubilæum i 2016, så det må jo være 33. gang!!