Årets Lemvig Sejler 2022

Et tradition hvert år ved generalforsamlingen i Lemvig Sejlklub er at uddele prisen som Årets Sejler med tilhørende vandrepokal. Der er hvert år heldigvis mange som er med i opløbet om at få titlen. Det betyder, at rigtig mange i løbet af sæsonen har gjort sig fortjent til titlen. Det er så Bestyrelsens lod at beslutte hvem der skal udnævnes til  Årets Sejler i Lemvig Sejlklub.

På seneste Bestyrelsesmøde valgte vi ”Årets Sejler” blandt flere gode kandidater.

”Årets Sejler” er en slags ”fortjenstmedalje” for en ekstraordinær indsats overfor Lemvig Sejlklub.

I år har vi valgt medlem nr 179:

Årets Sejler har være aktiv i sejlklubben i rigtig mange år og har også siddet i sejlklubbens bestyrelse i mange år.
Årets sejler har været primus motor på mange projekter, som har udviklet klubben de senere år, han har været god til at starte projekter op og gennemføre dem med hans arbejdsomme vilje og energi.

Han er faktisk manden der kan få alt til at ske.

Hvad angår sejladsdelen, så er han nok den person i hele Vestjylland, som har windsurfet igennem flest år. Han startede, da han var i lære og nu mange år senere holder han stadig fast.
Gennem tiden har han lært mange børn, unge samt voksne at windsurfe. Når først han ser, at eleven har lidt vilje, så går han “all in” med hans intensive windsurf-undervisning.
En fantastisk undervisning som lært mange at surfe og givet mange nye medlemmer til klubben.
Kurt Mose Jeppesen du bliver hermed udnævnt til Årets sejlere 2022 – STORT TILLYKKE!

Louise Kristensen
Næstformand/sekretær