Klub under lup

UNDERSØGELSEN ER NU AFSLUTTET.
95 besvarede hele skemaet.
34 besvarede delvist skemaet.
12 besvarede ikke.

Kære medlem af Lemvig Sejlklub

Lemvig Sejlklub vil gerne gøre det bedre og mere attraktivt at være medlem. Vi vil blive bedre til både at drifte og udvikle vores forening – til gavn for alle medlemmerne – i overensstemmelse med medlemmernes ønsker, behov og forventninger til aktiviteterne i Lemvig Sejlklub. Du kan hjælpe os ved at give din mening til kende. Hjælp os ved at besvare det udsendte spørgeskema.

Spørgeskemaet er sendt til alle medlemmer i Lemvig Sejlklub, og det tager ca. 8-10 minutter at besvare. Din besvarelse er vigtig for Lemvig Sejlklub. Du kan gøre en forskel og give os et ”skub i den rigtige retning”. Vi vil analysere resultaterne og lytte til medlemmerne, så vi sammen kan skabe den bedst mulige forening. Brug din stemme ind i foreningen og hjælp os med at blive klogere. Spørgeskemaet er åbent i 3 uger frem til og med d. 13. oktober, 2024.

Din besvarelse er anonym, og vi håber derfor meget, at du vil støtte op om foreningen ved at besvare spørgeskemaet.

Datahåndtering og -sikkerhed

Spørgeskemaet er udsendt til alle e-mailadresser blandt foreningens medlemmer. Hvert medlem i foreningen har mulighed for at besvare spørgeskemaet. Hvis flere medlemmer er tilknyttet samme e-mail (f.eks. medlemmer fra samme familie), kan spørgeskemaet besvares for hvert medlem ved at genbruge linket. Der skal i så fald udfyldes et spørgeskema for hvert medlem. Det er ikke muligt at afbryde og derefter genoptage sin besvarelse.

Forældre til børn og unge under 15 år skal udfylde spørgeskemaet sammen med eller på vegne af barnet. Alle på 15 år og derover kan udfylde spørgeskemaet selv.

Spørgeskemaet udsendes i samarbejde med DGI. DGI har udviklet spørgeskemaet til idrætsforeninger med formålet at understøtte foreningens drift og udvikling.

DGI er dataansvarlig og behandler data efter gældende regler for EU’s Persondataforordning. Hvis du har problemer med- eller spørgsmål til selve spørgeskemaet, kan du kontakte: Mette Børgesen, konsulent i DGI. E-mail.