Sejlads for Kvinder

Begivenhedsdetaljer

Sejlads for Kvinder

25. marts 2023 kl. 10-14 i Struer Sejlklub

Limfjordens Sejlsport er så heldige, at Dansk Sejlunions klubkonsulent, Lena Hellström har sagt ja til at komme og deltage med et oplæg på vores næste møde for netværket “Sejlads for  kvinder” under Limfjordens Sejlsport.

Lena er klubkonsulent og har selv sejlet i alt fra Optimist til 60 fods racere. Hun har desuden faglig viden inden for kommunikation, nudging og adfærdsdesign.

Erfaringsdeling mellem deltagerne + Lenas fifs og tricks, skulle gerne munde ud i, at du er med til at få flere kvinder på vandet😉

Vi håber derfor at så mange som muligt vil reservere datoen lørdag den 25. marts fra kl. 10-14 og tilmeld jer meget gerne arrangementet allerede nu. Det foregår i Struer Sejlklub. I er selvfølgelig velkomne til at stille med flere personer fra klubben, som har lyst til at høre mere om mulighederne for at få flere kvinder på vandet.

Arrangementet henvender sig både til de klubber som allerede har et tilbud til kvinder og de som ikke er kommet så langt endnu.

OBS! Mænd er også meget velkomne! Tilmelding med navn og klub kan ske ved at svare på nedenstående mailadresse.

Program og yderligere detaljer følger senere.

Mange hilsner
Lisbeth Rejsenhus