Årets Lemvig Sejler 2021

Et tradition hvert år ved generalforsamlingen i Lemvig Sejlklub er at uddele prisen som Årets Sejler med tilhørende vandrepokal. Der er hvert år heldigvis mange som er med i opløbet om at få titlen. Det betyder, at rigtig mange i løbet af sæsonen har gjort sig fortjent til titlen. Det er så Bestyrelsens lod at beslutte hvem der skal udnævnes til  Årets Sejler i Lemvig Sejlklub.

På seneste Bestyrelsesmøde valgte vi ”Årets Sejler” blandt flere gode kandidater.

”Årets Sejler” er en slags ”fortjenstmedalje” for en ekstraordinær indsats overfor Lemvig Sejlklub.

I år har vi valgt medlem nr 179:

Pokalen gives til en mand med et roligt og venligt gemyt. Altid hjælpsom uanset om det er smedearbejde, hjælp med kraner eller alt muligt andet. Han har været instruktør i sejlerskolen de sidste 3-4 år og er med sit rolige gemyt en meget vellidt instruktør. Også selv når han sejler eleverne på grund på vej hjem fra Thyborøn i mørke. Manden er selvfølgelig….

Søren Bruun. Tillykke.

Søren Bruun blev i øvrigt Æresmedlem af kranen i 2015. Læs her.

Flemming Ertbølle Madsen
Formand
Lemvig Sejlklub

Søren har fået overrakt pokalen af Formanden