Vild med vand

LEMVIG SEJLKLUB ER VILD MED VAND
Lemvig Sejlklub er sammen med andre aktører i Lemvig gået i gang med et nyt, ambitiøst Vild med Vand-projekt. Projektet samler aktører på tværs af marina og havn og går sammen om at vise Lemvigs borgere, hvordan de kan komme tættere på vandet og det maritime miljø.

Baggrunden for projekt Vild med Vand er at de danske lystbådehavne savner liv og aktiviteter og Lemvig Marina er én ud af 45 danske havne, som er med fra start, når det nye landsdækkende projekt for alvor skydes i gang med aktiviteter i foråret 2016. Målet er at åbne havnene op og gøre dem til lokale samlingspunkter for oplevelser, fællesskab og vandaktiviteter af enhver art.

Som led i projektet afholdes Havnens Dag d. 29. maj 2016.

Hold øje med vores hjemmeside for yderliger information.

Vild med Vand projektet er til for at vække maritime drømme med aktiviteter og gode oplevelser på havnen og havet. Vild med Vand er støttet af Nordea-fonden.