Vedr. aftalen om brug af Thyborøn Lystbådehavn

Gl. chipkort fra sidste år udgår

Vi gør opmærksom på at vi efter ombygningen har måtte skifte kortlæser i Cashloaderen mv.

Dette betyder at man ikke længere kan bruge de gamle chipkort, til at få adgang til lystbådehavnen nye faciliteter.

Skulle nogle have et chipkort liggende købt i lystbådehavnen sidste år, kan man returnerer kortet til Lemvig Turistkontor, Havnegade 14, 7620 Lemvig. Hvorefter vi udbetaler evt. restbeløb og kortdepositum på 40 kr. til konto eller kontant. Dette kan ske frem til 1. juli.

Procedurer for nye kort:
Hver båd skal købe et nyt kort i Cashloaderen og miljøafgift som aftalt på 30 kr. pr. nat i Lystbådehavnen.

Har man brug for el,  skal man indsætte et beløb på kortet, hvorefter man kan få adgang til el via. standerne.

Evt. restbeløb kan udbetales direkte v/ Cashloaderen.

På skibene skal det tydeligt fremgå at man er medlem af Struer eller Lemvig Sejlklub ellers betaler man alm. takst!

Skulle i have evt. spørgsmål hertil er i velkommen til at kontakte os pr. tlf.: 97 82 00 77.

Go vind og sommer til jer alle

Med venlig hilsen – Mit freundlichen Grüssen – Yours faithfully
Malene Nørby Krogh