Tema aften i Sejlerbixen

Struer sejlklub og SejlerbiXen arrangerer i fællesskab temaaften i SejlerbiXens lokaler Havnevej 25 Struer . Medlemmer fra Lemvig Sejlklub er også inviteret.

Torsdag d 23. januar fra 19-21.30.  Alle er velkomne.

Vi har inviteret forskellige eksperter, til at øse af deres viden på denne aften.

Du har mulighed for at vælge 2 af disse temaer denne aften. De varer ca. 1 time hver og der er en lille pause imellem, hvor ungdomsafd sælger kaffe/kage øl/vand, sponsoreret at Sejlerbixen.

Du har følgende muligheder:

• Victron kommer og fortæller/viser ladere/invertere/solceller og batterier. Så har du spørgsmål så kom og bliv klogere, ingen dumme spørgsmål. Gode tilbud på aftenen.
  • Palby/Robline kommer og viser et stoort sortiment af vores nye tovværk. Peter svarer gerne på spørgsmål/guider dig i, hvad du skal bruge hvor, samt viser forskelligt tovvæks arbejde. Gode tilbud på aftenen.
  • Skal din båd have ny farve/friskes op? Kom og se hvordan båden pakkes ind og hvad filmen kan holde til og hvorledes den kan repareres. Få en god pris på din båd.
  • Palby/navico kommer og fortæller/viser forskellige plottere/ekkolod/autopiloter og andet grej. Så skal du have opgraderet til sæsonen kan du få inspiration og gode råd med.
  • Sejlerbixen er blevet certificeret til at lave service på oppustelige veste, så tag din vest med så den kan være klar til årets togter.
  • Sejlerbixen fortæller om alm. vedligeholdelse/klargøring af båden, hvor det også vil være muligt at prøve forskellige ting.

På aftenen vil der være mulighed for at handle i butikken. Vi giver 10% denne aften på alt ikke i forvejen nedsatte varer.

Af hensyn til planlægningen, skal man tilmelde sig de 2 temaer man gerne vil deltage i. Der er begrænset plads på hvert tema, så kom bare til tasterne i en fart!

Tilmeld dig på mail til mads@sejlerbixen.dk eller sms på 4063 0529 eller i butikken senest d 20. januar.

Venligst
Struer Sejlklub/Sejlerbixen