Stor støtte til ungdomsarbejdet fra Jysk Energis Sponsorpulje

Jysk Energis sponsorudvalg har besluttet at støtte ungdomsarbejdet i Lemvig Sejlklubs surfafdeling med 48.400 kr til indkøb af nye begynderbrædder og sejl.

I Lemvig Sejlklub er beskeden om sponsorstøtten til ungdomsarbejdet blevet modtaget med stor glæde, og klubbens surfafdeling kan nu gå på indkøb inden sæsonstarten, og derved tilbyde begyndersejlerne helt nyt og tidssvarende grej. Der indkøbes bl. andet 4 nye begynderbrædder og 12 nye sejl i forskellig størrelse så sejlene kan afpasses efter vindstyrke.

Jysk Energi overrækker officielt sponsorgaven til Lemvig Sejlklub på Havnens Dag i Lemvig lørdag den 26. maj i forbindelse med “Vild med Vand” arrangementet.

Sponsorpuljen er oprettet af Jysk Energi for at markere sit tilhørsforhold til Nordvestjylland endnu tydeligere.