Standernedhaling og sæsonafslutning

Lørdag den 4. november blev sejlersæsonen 2017 afsluttet med standernedhaling kl. 15.00 med efterfølgende kaffe i klubhuset, og sæsonafslutning  om aftenen med de obligatoriske gule ærter som klubben var vært for.

Efter en kort tale af formanden blev klubstanderen taget ned samtidig med, at de fremmødte medlemmer  gjorde brug af klubbens sangbøger. Renata Kjærgaard og barnebarnet Caroline nedhaler de sørgelige rester af 2017 standeren sammen med kassereren i LS, Kai Werner Hansen.

At dømme efter klubstanderen størrelse havde 2017 sæsonen været særdeles blæsende, og det stemmer også overens med medlemmernes oplevelse af sæson 2017. Aktivitetsniveauet i klubben har, på trods af vejret, været særdeles højt, så det lover godt for sæson 2018.