Klubudviklingsprisen 2019

Dansk Sejlunion har nomineret Forældregruppen i Lemvig Sejlklubs windsurf-afdeling til denne pris sammen med 6 andre nominerede.
Du kan stemme her på nedennævnte link og dermed give støtte til Lemvig Sejlklub.

Det er flot, at vi er kommet så langt.

Her er teksten fra Dansk Sejlunion:

En hastig fremgang af medlemmer i Lemvig Sejlklubs Windsurf-afdeling vokser ud af en gruppe af ’gamle’ surfere, der har taget teten i forhold til at udvikle klubbens windsurfing-tilbud. Over halvdelen af medlemmerne i windsurfing-afdelingen er juniorer, og samlet udgør windsurfing-afdelingen en stor andel af klubbens samlede medlemsskare. Bag succesen står en forældregruppe, der efter turnus står for klubbens tilbud om instruktion og træning i windsurfing på grundlæggende og videregående niveau. Der lægges vægt på sociale elementer, så også de ’gamle’ surferes ægtefæller er særdeles aktive med at skabe gode rammer i arbejdet med at udvikle klubben i et helhedsperspektiv. Flere store fonde har i 2018 støttet det succesfulde arbejde massivt med over 250.000 kr. til indkøb af begynderudstyr og udstyr til windsurfing på videregående niveau.