Klubmesterskab i Windsurfing

Action på vandet

Lørdag den 22. september afviklede Lemvig Sejlklub Klubmesterskab i Windsurfing med 29 tilmeldte deltagere.

Der blev windsurfet i tre klasser:  U.13 Børn, Junior 13-18 år og Senior

På dagen blæste der en stiv kuling fra vest, så der var fart over feltet, når sejladserne var i gang.

Først sejlede de helt små børn et strandkants ræs, hvor der var medaljer og præmier til alle deltagere.

Action ved mærkerunding

Derefter blev der lagt bøjer ud til en kort 8 tals bane, hvor U.13 Børn sejlede 3 sejladser tæt under land, så publikum nemt kunne følge med i sejladserne.

Det samlede resultat af klubmesterskabet U.13 Børn endte med

1. plads til Mads Kobberholm
  2. plads til Ella Emtkjær
  3. plads til Andrea Dræb