Klubhusdagen 2017 forløb planmæssigt

Trods en rigtig kold østenvind og overskyet fra starten af dagen, mødte der 40 medlemmer op til klubhusdagen, der forløb rigtigt fint. På trods af et ret stort opgavekatalog, flød arbejdet meget fint og alle var meget arbejdssomme og kun småting fra opgavelisten mangler at blive ført ud i livet. Og det sker vist på torsdag i 60+ regi.

Læhegnet ser ud til at blive rigtigt fint. Der mangler lidt montage endnu.

Udover affaldsskuret og østgavlen, tog man også lige træbeklædningen på begge sider af det nordlige tårn og facaden omkring baderummene til surferne. Kun den hvide udhængsbeklædning mangler, men de har godt af at blive afrenset grundigt, inden der males.

Og så blev “B. Thorhauges Boulevard” indviet. Det tog Thorhauge heldigvis med et smil.

Og så fik vi såmænd også besøg af en flok vildfarne køer, ligesom kapsejladsbøjerne selvfølgelig blev lagt ud på plads.

Der blev taget en række billeder, som man kan se herunder.