Idé- og Visionsaften mandag den 28. januar kl. 19.30 – spisning kl. 18.30.

Idé- og Visionsaften – kom og vær med til at sætte retning i LS
Mandag den 28. januar 2019 kl. 19.30 i klubhuset.

Der arrangeres spisning før mødet  fra kl. 18.30. Vi har bestilt Slagter Mortensen til at levere en ret som kan købes for 50 kr.      HUSK TILMELDING hvis du vil deltage i spisningen på sms 51906634 til Kaija senest torsdag den 24. januar kl. 20.00.

Bestyrelsen inviterer medlemmer til at komme med nye ideer til aktiviteter, og dermed være med til at sætte retning for Lemvig Sejlklub de kommende år.
Bestyrelsen vil gerne have input og ideer fra klubbens medlemmer – visioner og ideer – store som små !

Kom og deltag i denne Visionsaften – Erfaringerne fra seneste lignende arrangementer de seneste 2 år har vist sig, at være meget positive, og aftenen gav bestyrelsen et godt arbejdsgrundlag for det videre arbejde i klubben.

Der er en kop kaffe/te m brød til mødet.