Her er en del stof om klubbens HISTORIE:

1:   Stiftelsen
2:   1920’erne i Lemvig Sejlklub
3:   1930’erne i Lemvig Sejlklub
4:   1940’erne i Lemvig Sejlklub
5:   1950’erne i Lemvig Sejlklub
6:   1960’erne i Lemvig Sejlklub
7:   1970’erne i Lemvig Sejlklub
8:   1980’erne i Lemvig Sejlklub
9:   1990’erne i Lemvig Sejlklub
10: 2000’erne i Lemvig Sejlklub
11: 2010’erne i Lemvig Sejlklub
12: 2020’erne i Lemvig Sejlklub

Man kan desuden finde masser af stof i klubbladet Sprøjten, som du kan finde her.
Sprøjten udkom i perioden 1978 – 2015 og herefter er der kun hjemmesiden – som jo kan virke lidt flygtig lige når vi snakker historie.
Man kan også finde historie under presseklip her.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er Jubiskrift_forside.jpg
KLIK her

Her kan du se klubbens 100 års Jubilæumsskrift:

Afsnittene om HISTORIEN er suppleret med en masse billeder fra klubbens gamle fotoalbum, men også billeder fra medlemmerne. Har DU et eller flere billeder, som du kunne tænke dig at dele med os andre, så kan du sende dem på en mail.

Der findes også et BÅDREGISTER over de både, der har været i Lemvig Sejlklub. Registret er selvfølgelig ikke komplet. Har du rettelser, tilføjelser, fotos af bådene, måske et foto af din båd, som du hellere vil have uploaded – så send det på en mail.

Her kan du se en stor del af klubbens ÅRSREGNSKABER.

Du kan også læse om de gamle pokaler og hvem der har vundet dem: POKALER

SØGETIPS:
Øverst til højre på menubjælken er der en lup. Her kan du skrive søgeord.

Her er et lille tip mere: Hvis du på forsiden af klubbens hjemmeside f.eks. klikker på “Klubben” øverst i et indlæg, så vil du få alle indlæg arkiveret under klubben. Se eksempel her:

Lemvig Sejlklubs bestyrelser gennem tiderne
Lemvig Sejlklubs formænd gennem tiderne