Glædelig Jul og Godt Nytår

Årstiden er jo ikke den travleste i klubregi, – bådene er på land, og julefreden indhenter snart besætningerne.

Der er dog lys forude. I denne uge passerede vi årets korteste dag. Det varsler lys og snart er vi i 2015 – og en ny sejlersæson står for døren.

Følg med på hjemmesiden – her vil vinterarrangementerne blive annonceret.

Uddannelsen af sejlere i Lemvig Sejlklub starter op den 20. januar 2015 hvor 19 sejlere har tilmeldt sig kurset som afsluttes med duelighedsprøven.

Den 21. marts 2015 har Lemvig Sejlklub sammen med Foreningen til Langturssejladsens fremme kursus i Flodsejlads i klubhuset.

Sejlere der tidligere har erhvervet duelighedsbeviset kan denne lørdag erhverve beviset som flodskipper !

Se annoncen om kurset og tilmeldingsprocedure her på hjemmesiden.

Reserver allerede nu lørdag den 25. april 2015, hvor medlemmerne samles til den traditionelle klubhusdag med standerhejsning, der officielt markerer, at sæson 2015 på vandet er startet.

Alle medlemmer i Lemvig Sejlklub ønskes en Glædelig Jul og et Godt Nytår.

Bo Ravn
formand