Glædelig Jul og Godt Nytår

Lemvig Sejlklub ønsker alle medlemmer, samarbejdspartnere og sponsorer en Glædelig Jul og et Godt Nytår.

Årets Sejler 2018, Jens Peder Østergaard på vej mod Lemvig efter deltagelse i fællestur.

Her på vej mod 2019 kan vi i klubben se tilbage på et år med:

• Stor medlemsfremgang
  • Stort aktivitetsniveau
  • Store investeringer
  • Stor opbakning og frivillighed

Vi har god grund til at tro, at 2019 også bliver et godt år for Lemvig Sejlklub, selvom søsætningen og sæsonstarten i april måned syntes langt væk.

Allerede  den 8. januar begynder 14 nye og gamle medlemmer duelighedsundervisningen i klubhuset, og den 28. januar kl. 19.30 inviteres alle medlemmer til et idé og visionsmøde, hvor medlemmerne kan give bestyrelsen nye ideer til at udvikle klubben.

I løbet af vintermånederne er der arrangementer med bl. andet turberetninger. Bestyrelsen håber på stor tilslutning.  Følg med i kalenderen og vel mødt !

Glædelig Jul og Godt Nytår !