Freestyle til klubaften

Freestyle for alle

Hej Lemvig Surfers,

Mandag d. 6. oktober kigger jeg forbi jeres klubaften, for at undervise i letvinds-freestyle.

Freestyle øvelserne er for alle, uanset niveau – er du begynder, kan du bruge øvelserne til at blive mere sikker på vandet. Som øvet kan øvelserne være de første skridt ind i en spændene verden af freestyle, som også kan udføres når der rigtig er gas på vinden. Udover freestyle øvelserne skal I endelig bare spørge løs, så vil jeg forsøge at svare, så godt jeg kan.

Jeg forestiller mig at vi tager fat på følgende øvelser – hvis det passer med vinden:

• Duck af sejlet
  • Backwinded
  • Heli Tack

Det er også rig mulighed at tage fat på andre øvelser I måtte have lyst til, så siger I bare til.

Lidt om mig og min surf baggrund

Jeg hedder Xenia Kessler, jeg kommer oprindeligt fra Aarhus men er netop flyttet til Holstebro. Jeg er flere gange blevet danmarksmester i freestyle windsurf for kvinder, og for mændenes B-række, jeg har sejlet World Cup i mange år – den bedste World Cup placering er nr 3 ved PWA på Aruba 2011 og nr 4 på verdensranglisten, jeg har undervist i flere klubber rundt om i Danmark, har været med til at starte pige camps ”Girls Go Windsurf” op og så er jeg bare tosset med windsurf lige som alle jer 🙂

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde jer,
Bedste hilsner og Hang Loose