Fællesspisning i klubhuset

I fortsættelse af forslag fra visionsaftenen og drøftelser i ”60+ klubben” inviterer Lemvig Sejlklub til en nyskabelse i dette forår torsdag den 30. marts og torsdag den 20. april. En forhåbentlig og mulig fortsættelse afhænger af ønsker og fremmøde.

Ideen er, at vi for interesserede blandt klubbens medlemmer arrangerer fællesspisning i vort dejlige klubhus fra kl. 18.30. Mange af os kender hinanden rigtig godt og nyder selskabet, men forhåbentlig rammer vi også et selskabsønske hos andre og eventuel nye medlemmer.

Rent praktisk tænkes arrangementet gennemført uden særlig omfattende planlægning. Enhver deltager – ethvert par kommer med færdiglavet mad, som enten er en forret, en hovedret eller en dessert. Alt efter, hvad man ønsker at lave. Og hvis alle medtager 50-100% mere end man umiddelbart kan spise – altså f.eks. 2 personer tager en ret med til 4 – så er der mad nok til alle. Ved ankomst sætter man sin mad på et stort ”tag selv bord – et buffet bord”, hvorfra vi så alle kan nyde de mange spændende retter. Mulige rester tager man blot med hjem igen.

Passende drikkevarer medtager man selv.

Vi tænker, at klubben er vært ved en kop kaffe ( i hvert fald den første aften ) til mulige medbragte småkager.

På initiativgruppens vegne / 60+erne!