JUBII-Sejlads

Forsamlingsforbuddet er hævet til 50 personer fra mandag den 8. juni 2020, så har vi besluttet at ændre formatet til vore aftenkapsejladser.
Vi vil tænke lidt over det nogle dage og måske også høre lidt om Jeres tanker 😉

Men for at komme i gang afvikler vi årets JUBII-sejlads nu på tirsdag den 9. juni 2020.

Sejladsen afvikles som 2-STAR – altså med max. 2 ombord.
Banen bliver sendt på en SMS til alle deltagere kl. 18.
I skal sende en SMS tilbage med “Bådnavn og OK”, så vi ved, at I deltager.
Når I går i mål skal I sende en SMS retur med måltiden.
Altså fuldstændig som vi har gjort de sidste 4 uger.
Starttidspunktet er også det samme, som vi har benyttet i 4 uger, og startlisten kan du se her:
START-Rækkefølge JUBII
Måske bliver der truttet i hornet på sædvanlig vis, d.v.s. 18:39, 18:40, 18:44 og 18:45 og derefter ved hver start. Og måske også ved målgang, hvor du dog stadig skal sende tiden på SMS.

Da vi er 24 både på den nuværende deltagerliste, så vil vi – hvis alle møder op med 2 i hver båd – blive 48 personer, der deltager – og altså under de 50.
Efter sejladsen vil der være præmieoverrækkelse ved klubhuset og nok også en tår øl.
MEN!!! Vi må ikke gå ind i klubhuset, da bestyrelsen endnu ikke har åbnet herfor.
Vi må selvfølgelig heller ikke gå ind i klubhuset inden sejladsen.
Kravet om en afstand på 1 m (2 m ved aktivitet) gælder fortsat – også når vi opholder os på broerne og ved klubhuset.

Men mød op til denne spændende sejlads – hvor vi alle sejler den samme aften.
Vejrudsigten lige nu siger 12-15° let skyet og 5-7 m/s fra SW. Så det lugter af herligt sejlervejr…