Fællestur til KRABBEFESTIVAL i Lemvig Havn

Fredag den 15. og  lørdag den 16. September afvikles KRABBEFESTIVAL i Lemvig Havn – se programmet på: www.krabbefestival.dk

Lemvig Sejlklub deltager i festivalen med en fællestur/ samling  fredag og lørdag, samt kapsejladsen  “AFSLUTTEREN” lørdag.

Fællesturen starter fredag eftermiddag hvor bådene samles i Lemvig Havn. til fælles hygge i bådene og på kajen.

Kl. 18:30 er der fællesspisning i kantinen på JEKA fisk som sejlklubben har lånt i dagens anledning. Medbring selv mad og drikkevarer.

KOM og vær med til at gøre aftenen festlig.!!

Kapsejlerne er i aktion lørdag, hvor første båd starter over startlinjen kl. 09:30′, og efter en sløjfe ind i Vigen fortsætter banen ude i Bredningen inden ankomst til mållinien  i havneindløbet til Lemvig Havn lørdag eftermiddag  med efterfølgende præmieoverrækkelse på kajen ved Mathilde Kaj og Bjarnes Fisk kl. 16:00

Kom og vær med til at  vise flaget , – og også gerne signalflagene til KRABBEFESTIVAEN 2017 !