Fællestur til Agger !

(Turen blev AFLYST pga vejret – se udsendt mail )

I den kommende weekend, 22. og 23. august er der fællestur for klubbens medlemmer til Agger.

Medlemmer i motor- og sejlbåde mødes i Agger denne august weekend for at nyde samværet og naturen nordensfjords. Lemvig Sejlklub har igen i år lånt Vestervig Roklub’s klublokaler hvor der lørdag aften holdes “festmiddag”. Alle medbringer egen proviant til aftenen.

I løbet af lørdagen arrangeres en fælles travetur til havet, og det flotte landskab N for Agger.

Fællesturen til Agger har i mange år været en tradition i Lemvig Sejlklub. Hvis du/I ikke tidligere har deltaget er det måske i år ! Sejlturen op langs Thysiden af fjorden er en oplevelse i sig selv, hvor sejladsen foregår meget tæt på kysten i den velafmærkede rende.

Der er ikke et bestemt ankomsttidspunkt – der ankommer både fra om torsdagen , og de sidste ankommer lørdag ved frokosttid – så kom og deltag !!