Aktivitetsdag lørdag den 17. juni : Sejlklubben på tværs

Kom og deltag i “Sejlklubben på tværs” lørdag den 17. juni. Her kan I afprøve alle klubbens forskellige aktiviteter, – surfing, kølbådssejlads, optimistjolle, ZOOM 8 joller, SUP (Stand Up Padling), polokajakker,…..

Kom hele familien, voksne, børn og unge, og tag gerne venner med til en hyggelig aktivitetsdag i Lemvig Sejlklub.

Klubben stiller grej til rådighed, og der er også en hjælpende hånd til rådighed. Mange af klubbens medlemmer, både nye og gamle – har ikke prøvet de forskellige afdelingers aktiviteter  – det bliver der god lejlighed til, men også tid til snak og hygge I og omkring klubhuset.

TIDSPLAN:

kl. 13.30:  Aktiviteterne starter ( 1. runde)

kl. 15.00: Klubben er vært ved kaffe/te – Kage   – øl og vand

kl. 15.45:  Aktiviteter (2. runde)

kl. 17.45:   GRILLEN tændes   –  Fællesspisning til medbragt mad og fælleshygge

Dagen koordineres af Kaja Jumppanen og Per Olesen

Ingen tilmelding – mød op og få en hyggelig og sjov eftermiddag og aften – klubben har våddragter og redningsveste i alle størrelser.