Aktiviteter i Sejlklubben kan nu starte op med særlige retningslinjer.

Lemvig Sejlklub har fået meddelelse fra Dansk Sejlunion om, at nogle klubaktiviteter kan starte op. Der gælder dog særlige retningslinjer. Disse retningslinjer kan læses på Dansk Sejlunions hjemmeside:

Bestyrelsen i Lemvig Sejlklub holder møde mandag den 27. april, og de enkelte aktivitetsudvalg vil i dagene op til mødet udarbejde retningslinjer for aktiviteterne i Lemvig Sejlklub – ud fra de retningslinjer som Sundhedsmyndighederne og DIF/ Dansk Sejlunion har udarbejdet.

Dette betyder, at vi kan komme i gang med klubaktiviteter igen efter mandag den 27. april, hvor Bestyrelsen vil godkende retningslinjerne for de enkelte aktiviteter i klubben.

Kravene fra sundhedsmyndighederne og retningslinjerne fra Dansk Sejlunion gør, at vores aktivitetsniveau vil være begrænset. Vi informerer om retningslinjerne for de enkelte aktiviteter ( jollesejlads, SUB, Surf, kølbådssejlads og Voksensejlerskole) på Lemvig Sejlklub´s hjemmeside: www.lemvigsejlklub.dk efter Bestyrelsesmødet den 27/4.

Klubhuset, toiletter, bad og omklædningsfaciliteter vil fortsat være lukket indtil videre.