Revideret!!! 8. sejlads om klubmesterskab

blev afviklet i en svag nordenvind. Vinden var lidt springende i retningen og mere springende i styrken, der varierede mellem 3.5 m/sek faldende til 0,1 m/s og igen øgende til 2-3 m/s.
Men… der var rimelig tæt tåge under hele sejladsen, hvor man ikke kun se længere end 50-100 m, især på det sidste kryds fra Østhavnen i mål.

Banen blev afkortet undervejs, således 1. løb havde kryds fra start til Gjeller Krog og læns i mål, medens de øvrige løb havde kryds til Gjeller Krog, læns til Østhavnen og kryds i mål.

Der deltog 14 både, hvor en stor del efter sejladsen fik Mørbradgryde ris og rødbeder, som Helene havde fremstillet.

Du kan se resultatet her.

Du kan se den samlede stilling efter 8 sejladser – med 3 fratræk – her.

Husk efter målgang at sende din målgangstid (efter satelit-tid) på SMS til sejladsudvalgtet! Vi har pt ingen til at stå for tidtagningen.

HUSK, at næste gang er første start allerede kl. 17:30.
Her afsluttes med Skipperlabskovs, dessert og 1 øl for 100 kr.
Du bedes tilmelde til Peder Kallerup på 2024 8740 senest mandag kl. 16:00, hvis du ønsker at deltage i spisningen.
Dette gælder naturligvis for alle klubbens medlemmer.

OBS OBS. Grundet ændringen af forsamlingsforbudet til Max 50
personer, vil Sejladsudvalget mandag sidst på eftermiddagen gennemgå tilmeldingerne dels til sejladsen og dels til spisningen. Er der for mange, vil Sejladsudvalget skære i antallet og de berørte skippere vil få en SMS om, hvor mange de må være ombord og hvor mange de må komne til spisning. Det er beklageligt, men sådan bliver det.

Se i øvrigt her om forplejning – menu og hvem der skal hjælpe.