8. og afsluttende sejlads i Klubmesterskabet.

Der blev lagt en relativ kort bane i en jævn vind fra WSW. Både uden spiler, skulle runde mærke 8, ud til kompasmærket, retur til mærke 8 og i mål, både med spiler skulle fortsætte ud til den grønne bøje 3, inden de gik retur til mærke 8 og i mål.

Efter sejladsen var der hyggeligt samvær i klubhuset, hvor ca. 60 sejlere gjorde forsøg på at udrydde Slagter Mortensens dejlige Skipperlabsskovs. Det lykkedes ikke helt. Der var præmieoverrækkelser til de 3 bedst placerede i løb 1 (7 både) og til de 2 bedst placerede i løb 2 og 3 (6 både i hvert løb).

Aftenens resultat kan ses her

Og det samlede og endelige resultat af Klubmesterskabet, kan ses her

Kapsejladsudvalget vil gerne sige tak for god og fair sejlads og tak for udvist overbærenhed med de 2 “ferieafløsere”. De fleste af os ses forhåbentligt til Afslutteren, hvor 1. start går kl. 9.30 på lørdag d. 16. september.

Lemvig Folkeblad 14.9.2017