7. sejlads i klubmesterskabet

Med en middelvind omkring 6 m/s fra syd, blev der lagt en bane mod den gule kapsejladsbøje 6 ved Gjeller spids, ind til kompasmærket ved Lemvig Havn, ud til bøje nr. 6 igen, hvorefter både uden spiler gik i mål. Både med spiler, skulle have endnu en tur ind til Lemvig Havn. Vinden var rimelig stabil, men især på strækningen mellem Lemvig Marina og Lemvig Havn var det en udfordring at finde vinden, fordi by og skrænter gav læ for søndenvinden.

Næste tirsdag, er sidste sejlads i serien “Klubmesterskabet”. Første start kl. 18.00 og 2. start kl. 18.10. Vi slutter sejladsen af med en god gang Skipperlapsskovs, tilberedt af Slagter Mortensen og så er der selvfølgelig præmieoverrækkelser også. Mail bliver udsendt til alle kapsejlere, med tilmelding til Peder Kallerup.

Aftenens resultat kan ses her

Og den samlede stilling inden 8. og sidste sejlads i serien, her